Retargeting
Pluk de lavthængende frugter og hold fast i de varmeste leads
Pluk de lavthængende frugter og hold fast i de varmeste leads
Retargeting giver mulighed for at målrette brugere, der tidligere har interageret med din virksomhed. Langt fra alle, der besøger en hjemmeside første gang konverteres til en betalende kunde. Tværtimod skal der som regel flere eksponeringer og touch points til, før trafikken udmønter sig i salg. Og det er lige her retargeting bliver rigtig interessant. Med en lille kode på din hjemmeside kan vi målrette specifikke annoncebudskaber, der passer perfekt til brugernes færden på din hjemmeside, på Google, på Facebook og på LinkedIn.
I vores flowbaserede markedsføring er retargeting et helt nødvendigt redskab. Vi identificerer brugernes nøgle-handlinger og målretter dit materiale på den baggrund. Det betyder, at vi kan kommunikere de absolut mest relevante budskaber præcist til målgruppen. Det er godt for alle; vi bruger dine ressourcer præcist og effektivt, og vi udsætter ikke brugerne for helt irrelevante kampagner.
Med retargeting har vi mulighed for at opstille et robust kampagneflow, der kører i baggrunden og kun udsender indhold mod personer, der opfylder klart definerede krav. På den måde får du allermest ud af dine annoncekroner. Så hvis din virksomhed på nuværende tidspunkt ikke kører med retargeting, vil der ofte være både meget salg og mange kundeemner at hente. Med andre ord frugter, der hænger dejligt lavt.
Vil du vide mere om digital markedsføring, så send en mail eller giv mig et kald. Vi har hjulpet mange virksomheder med at få mest muligt ud af deres marketingaktivitet, gennem vores hands-on samarbejde og skræddersyede workshops.
Rasmus Normann
Digital Markting Specialist & Rådgiver